Retourneren of ruilen

Niet goed? Geld terug!
Wij behandelen je bestelling en levering daarvan met uitermate veel zorg. Je dient het artikel direct na ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen of gebreken. Mocht een ontvangen artikel onverhoopt niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het artikel dient in originele staat en in de originele verpakking  geretourneerd te worden begeleid van een korte beschrijving waarom je retourneert. Na ontvangst van je retour boeken wij het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele bezorgkosten, uiterlijk binnen 14 dagen terug. De portokosten van de retournering zijn voor rekening van de koper, behalve als er iets mis is met het artikel of bij verkeerd geleverde artikelen. Alle aangeboden artikelen worden in onze webwinkel zo volledig mogelijk beschreven en zo waarheidsgetrouw mogelijk getoond. Foto’s en dus ook kleuren kunnen echter afwijken van de werkelijkheid.

Artikelen die niet geruild of geretourneerd kunnen worden:

  • Artikelen met gebruikerssporen;
  • Artikelen met gebreken die door de koper zelf geprobeerd zijn te herstellen;
  • Artikelen met beschadigingen die door de koper zijn aangebracht.

Hoe kun je retourneren?
Stap 1: Meld je retour aan door een mailtje te sturen naar info@tandenpret.nl onder vermelding van het ordernummer. Geef de reden van het retour aan. Mocht het een defect of fout zijn, stuur dan een foto hiervan mee.
Stap 2: Retourneer de betreffende artikelen onbeschadigd in de originele staat en verpakking aan:

Tandenpret
Kapelstraat 114
4817 NZ Breda

Tip: Bewaar altijd de track & trace code tot je retour volledig is afgehandeld!

Wil je een artikel ruilen?
Hanteer dezelfde procedure als bij een retournering en bestel het artikel opnieuw via onze website.

Vragen of klachten?
Stuur ons een e-mail en wij antwoorden zo snel mogelijk.